Skola

Sitter nu och pluggar som bare den. Naturkunskap, geologi. Är nu inne om molekylföreningar, kemiska föreningar och grejer. Det känns att det inte var igår som man läste om sådant men intressant är det allt lite grann :) Kemi var inget jag var så intresserad av på högstadiet men nu är det mycket mer intressant! och tur är väl det.

Ikväll när mor jobbar ska jag sätta mig med projektarbetet i matte. Rita diagram i excell och skriva en rapport :) Det ska bli kul! Måste även börja ta tag i samhällskunskapen och historian men det blir ett senare projekt. Nu blir det fokusering på naturkunskapen och matten ett tag.

Måste även gratta Maria som klarade matteprov idag, shohooo! :)
Nu strax ska jag och mamma ta en promenad med Bamse och även hämta Rickard från skolan.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi man tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback