Söndag = slapp och städdag

Idag är det söndag. Simon ville sova ut idag så klockan stod på 9.30. Så sent var det längesedan man hade klockan man kan inte säga annat än att det var skönt. Alltså nu sov vi drygt 10.5 timmar och i vanliga fall ungefär 8. Borde man inte vakna efter ca 8 timmar då? knepigt :)
På morgon iallafall blev det en god frukost och en kopp kaffe till som vanligt. Sedan tog jag tag i att skura ur toaletten vilket var behövligt! I eftermiddag ska jag även damma av innan Simon skall damsuga men först ska vi till Simons föräldrar där vi är bjudna på lunch hihi. Lax blir det idag, mums! :)

Idag är det mulet och småregnar även ute nu. Blää :) Men då har man inte dåligt samvete av att vara inne så det är ju bra.
Är på ett alldeles sprudlande humör :) Så jag önskar er en alldeles sprudlande söndag!
Nu ska jag titta på nyhetsmorgon och ev. börja läsa den engelska bok jag fick av Kurt. The Pearl heter den.

/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback