Svensson Svensson

Härligt! nu har jag hunnit med mycket och har i princip packande och tvättning kvar idag :)
Just nu håller jag på att steka lite lunch, ska bli gott då kroppen vill ha ny energi.

klockan 14.10 ska jag se reprisen av Svensson Svensson då jag missade det i lördags. haha det är ju så bra :)
Älskar att handla på fredagar. Dels är det mycket folk och dels är det så mycket färskt och annat smått och gott på fredagar :P Handlade mycket frukt! mums!

Nu får jag titta till lunchen som står på spisen.
Bye so long


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj du hade hunnit med många blogg inlägg idag :-) Jag har varit hos Lotta och busat med hennes 4 ungar, twinsen är ju såååå underbara. Man längtar efter en egen nu hihihi. Fast jag har ju Freja som är som en bebis haha, just nu ligger hon i sängen och myser, glad att matte e hemma igen. Hoppas att ni får en trevlig helg och att bilfärden hem går bra. Jag och Freja kommer att sakna dig :-( Men vi få höras på msn :-) Ha de så bra. Nu väntar städning och handla lite inför pizza baket ikväll :-) Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback