Veterinärbesök.

Har precis skjutsat mamma till jobbet och samtdigt som jag gjorde det åkte jag och Rickard till veterinären i Högsäter. Bamse som blev kastrerad i fredags har lyckats göra sönder sin tratt. Det är så synd om honom haha stackarn. Han springer in i allt och den dära paraboltratten är ju hur stor som helst!!! Nu har han iaf lyckats göra sönder den och vi fick åka upp och hämta hem en ny.. Jag hoppas han klarar denna i fem dagar nu sedan som tur var slipper han den! När han kommer gåendes är det bara till att se upp så man inte får en tratt i häcken för han vet inte alls vart han har den och springer in i precis allt. Det ser så otympligt och ibland ont ut. Han blir galen då han inte kan klia sig i såret. fyyy, stackars Bamse! Men lite roligt är det också för han ser så oskyldig ut :)

Nu ska jag dra igång med projektarbetet i matematiken så ha det gott so long!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahhah men stackarn då :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback