Historia

Har nyss kommit hem från historiaklektionen nu och måste säga att den läraren vi har och i Samhälle (samma lärare), kan jag inte förstå. Jag vet inte alls vart jag har henne eller vad hon vill ha för information.. Kenpigt med sant!
Men jag inbillar mig att ju längre in man kommer på terminen desto mer lär man känna henne och vet lite vad det är hon söker i arbetena. Det återstår att se helt enkelt!

Simon är nu på jobbet (jobbar eftermiddagsskift denna veckan) och har eftermiddagarna ensamma. Både på gott och ont. Lite ensamt är det ju men desto mer pluggar man istället :P
Har lite "rast" nu innan ännu en historialektion börjar 17.30 ikväll. Ny introduktion så viktigt attt komma. Tills dess ska jag bara slappa framför tvn och pluggar om jag får lust.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback