Middagstime.

Nu håller jag på med middagen och inte vilken rätt som helst utan nästan min specialtié här i lägenheten. Passar mig perfekt för det är inte så många saker att hålla reda på på en gång och så går det fort :D Ska jag avslöja?

Nämligen stekt kassler med makaroner och så blandar man bara i örtcremefaishe i pastan och så vips är det klart och sjukt gott! Mums!

Nu tillbaka till maten innan vattnet bränner vid :P
Efter maten blir det svensklektion på skolan och senare ikväll blir det mys framför tvn med bra program :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men hej Lotta! Kul att du börjat blogga igen, det har hänt lite nu sen jag tittade in här sist:) Hoppas allt är bra med dig och Simon!

Postat av: Mia

mmmm gott i gott gott!!! :-)

2008-09-19 @ 10:09:42
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, det är mysigt..men lite jobbigt att man måste planera allt man ska göra, man blir ju så fast. Och så hårar han ner rätt mycket:( Å vad vill du ha för hund? Visst hade dina föräldrar skaffat en söt hund väl?:) Om inte Simon vill så är det kanske inte nån bra idé...men mitt tips är att vänta till efter dina kommande studier. Kan ju bli svårt att ta hand om en hund under studietiden kanske? Så skulle jag gjort i alla fall:) Jag var ju också sugen att skaffa förra sommaren..men mina kloka medmänniskor avrådde mig:)

2008-09-19 @ 18:56:03
URL: http://pamilla.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack, håller fullständigt med! så blir det, vänta till ett bättre stadium i livet då (om) man verkligen har tid för en hund. Visa ord du kommer med :) Jag är mer för mindre hundar typ papillon m.m. Någon du är speciellt förstjust i? Kul att ha Ruff en vecka? :) Ja precis, mina föräldrar har en valp hemma på 10 månader snart som är en blandras mellan leonberger/landseer. STOR :P Ja men det kommer jag ihåg, tur att man har kloka medmänniskor :D Det får en att inse hur mycket jobb det ligger bakom. Tack ska du ha Camilla :)

Och trevlig helg hihi :)

2008-09-19 @ 19:01:23
URL: http://lottasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback