New York

Vet ni? Nu börjar jag fatta att vi skall till New York i April, eller nej föresten, lite svårt att förstå än.. Det är så stort och skall bli så otroligt roligt :) Pratade lite om resan idag när vi var hem till Simons mor och tittade i en katalog med lite bra tips och saker att göra där.
En sak är säker iallafall. Nu ska man ta det lite lugnare med shoppandet här i Sverige och vänta tills man åker. Det kommer bli svårt men med tanke på min begränsade ekonomi så går det nog fint ändå :)  Lever på studiemedel nu tiden då jag pluggar. Det kommer bli ovant till en början eftersom man har varit van vid en heltidslön i över ett år nu.. Men men, kul med en utmaning att hålla i pengar! :P

Åh vilken resa! I already love it and will do even more!
Vill ha April NU NU NU!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy vad jag är avensjuk på er! :-) Jag vill oxå åka till New York :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback