Utmanad

Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

1. Vilken mat äter du ofta?
Ugnspannkaka eller potatisrätter

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Erbjuder mig hjälp om jag ser att det behövs. Känner mig dum annars.


3. Var sitter du helst när du bloggar?
Spelar ingen roll men eftersom att min laptop står på soffbordet så blir det att man bloggar där. 

4. Köper du ofta triss?
Nej men man blir sugen ibland, för PLÖTSLIGT händer det.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Har inte varit i så många länder, så änsålänge är det Bulgarien med en klar marginal men eftersom att vi skall till New York i April kan det bli bäst!

6. Vilken tv-kanal tittar du på mest på?
Oj, hm 4:an och 5:an.

7. Mjukis eller Jeans? Både och. Hemma mjukis, borta jeans!

Jag utmanar: Maria, Sebastian, Philip och Melinda

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi alltid lika roligt med utmaningar, ska genast svara :-)

Postat av: Philip

ska jag lägga upp den på min blogg eller vadå? :P

2008-09-30 @ 21:33:27
URL: http://philiphellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback