Det var bara en dröm

Puh, och jag som drömde enligt mig en rätt läskig dröm. Jag var på kanske en anstalt av något slag eller iallafall med stökiga ungdomar. De snodde allt!! man var tvungen att ha två band på sig och gömma på kroppen, minns inte var de var till.. haha. Men herregud. Men drömmen var faktiskt läskig! Tur man vaknat och är glad som en lärka nu då :) Steg upp med Simon vid 06 och gick då ut med Ebba. Nu har han precis cyklat till jobbet eftersom han nu börjat sin nya tid (07.00-15.38), varje dag istället för skift som han gått tidigare. Han har även bytt avdelning till smedjan så hoppas det går bra den första dagen! Men det är ju på trotsallt samma företag. Nervösare hade det varit på ett helt nytt jobb!

Och vilket underbart väder det verkar bli idag.
solsken, dock inte så varmt ännu men det är ju så tidigt på morgonen ännu. Blir då troligen att jag sitter utomhus och pluggar och såklart hänger Ebba på. Mysigt att sitta ute i solen!

Nej nu blir det frukost framför nhetsmorgon. Ha en trevlig måndag allihopa :)
P.S Jeanette som jag pluggar med på komvux + alla de som joggade i central park har inspirerat mig till att börja jogga. Så ikväll, ja då skall det flåsas!


Kommentarer
Postat av: mia

Haha men Lotta, vilken dröm, ja man kan verkligen drömm konstigt ibland. Jag drömde oxå en lustig dröm, dock ingen mardröm utan bara en konstig dröm, haha.



Härligt väder ute idag, vi ska oxå sitta i solen och mysa. Måste få mer färg på nosen :) Härligt med en joggingrunda. Duktig du är. Jag hatar att springa, inget för mig. Jag är en promenad människa och tränar annat istl för löpning. Men jag beundrar dom som springer.



Ha en bra dag du och Ebba, vi ses imorrn! Förresten, tänkte höra om du ville följa me mig på linneas en sväng då och kika?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback