Fullt upp

Idag har det varit fullt upp. Maria och Freja kom hit vid 9.30 och vi pluggade faktiskt det mesta av tiden, okejdå snack blev det också men vi var duktiga och pluggade också! Hon och Freja åkte hem med 16.20 bussen och sedan dess har jag pluggat fram till nu. Är helt tom i huvudet nu och orkade faktiskt inte skriva in allt på datorn om den diskussionen jag och Håkan skall hålla imorgon på svenskan. Det viktigaste är att vi skall diskutera så det spelar ändå ingen roll om allt är skrivet på datorn. Skulle det vara så att vi skall lämna in vår läslogg får Johan (läraren) en del datorskrivet och en del handskrivet :P.

Nu skall jag varva ner lite innan läggdags. Hoppas på att orka upp med Simon imorgon innan han cyklar till jobbet vid 05.30. Behöver plugga, plugga, plugga! Elläran tog mycket längre tid än jag beräknat och tisdag v.20 skall vi ha examinationstillfälle i NK B och då är det prov på många av delarna vi skrivit uppsatser om. För mig läre jag skriva om matspjälkningen, rörelseapparaten och signalsystemet innan dess. Med andra ord mycket att göra.

Haha vilket plugginlägg, men skönt var det att ventilera lite och jag fick mig ett litet tänkande om att jag faktiskt måste skynda mig med naturkunskapen och varje arbete får max ta ca 3 dagar! Det gäller att sitta varje dag hela dagarna nu. Men i mitten av maj skall allt vara klart och då blir det en sommar med bara jobb vilket betyder att jobbar man inte så har man friiiiiiitiiiiiiiiid hihi. Skönt med sommar där man kommer att vila upp sig till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback