pluggdag

Härligt att komma upp i tid på morgonen. Hela dagen kan jag plugga idag, känns otroligt bra! :) Hoppas jag får gjort massvis idag. Helst över halva uppgiften av elläran som jag skall börja med idag, kommit en bit med min inlämningsuppgift i matten (potensekvationer och logaritmer), och även gjort lite på litteraturhistorian i svenskan! En fullspäckad pluggdag idag med andra ord. Det känns även då härligare att det är mulet ute idag då man skall råplugga så mycket. Verkar som att det skall bli fint i helgen och det gillar vi! :) Mycket!

Mina ägg blev klar mitt i allt. sitter nu med två äggsmörgåsar och ett glas mjölk, nam nam. Sedan blir det en kopp kaffe och elläran tar permiär i min dator. Har redan lagt upp huvudfot och överskrift och skrivit första frågan, men premiär för all fakta och alla reflektioner idag. Ja det känns som att jag kan få mycket gjort idag, hoppas hoppas. Skall ta mig så mycket jag kan i kragen.

Haha ja eftersom att jag skall plugga, så kan jag ju inte sitta här och blogga heller. Så ha en trevlig onsdag alla därute! :)

Kommentarer
Postat av: mia

Vad duktig du är! Hoppas att det går bra med allt pluggande idag. Vi ses imorrn!

Postat av: C-lottaaaa

Hej!!

Vad snygg blogg, grönt är skönt! Det är jätte kul att gå in på din sida ibland :P Jag vet allt om dig och du har inte nån koll på mig ;)

Uddevalla och grilla i helgen! -KOM

Puss

2009-04-23 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback