Söndagsparty

Ikväll blir det Söndagsparty! D.v.s Söndagsparty med Filip och Fredrik ikväll kl 21.00 på kanal5 :) Det är inspelat från Manhattan, i Tyra banks lokal där hon haft sin show. Synd vi missade att kunna gå dit på direktsändningen med bara några dagar, det skulle varit så häftigt :).

Ser ni min nya vårinspirerade blogg? Ja, jag har ju inte lärt mig detta med bloggdesign och sådana saker så bra så
Maria hjälpte mig och fixade ihop en piffig vårblogg :) Tack snälla du Maria! Vilken skillnad det blev.

Håller nu på att välja ut några av alla ca 600 bilder till new York inlägget! haha. Det tar lite tid men det är det som ger ett bättre resultat. Det var ju trots allt en resa som vi kommer minnas i hela vårat liv :) En stoor och maffig resa, och defenetivt ett resmålstips till alla som gillar storstäder.

Nej nu skall jag antingen pilla lite med New York-inlägget, se på tv eller plugga det dista på evolutionen som jag inte hann med innan resan. Ett aningen svårt beslut. De två första är roliga medan evolutionen är mer ett måste.

Ha enfortsatt trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: mia

Hihi vad bra att du blev nöjd! Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på film med freja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback