Hundinlägg :)

Idag har det varit en jätterolig och fullspäckad dag med massa roligheter! På förmiddagen var jag till skolan och gjorde nationella skriftligt prov i svenska b och höll på i drygt fyra timmar. Sedan var jag hem en snabbis och tog på mig mys/promenadkläder och packade om väskan med matteböcker och jag och Ebba begav oss sedan till Maria och Freja. Först tog vi promenaden i ett helt underbart väder. Det var solsken, svag halvkall vind och vad är vantar förnågot? Idag kunde de faktiskt slänga sig i väggen :). Åh det var så härligt att gå och tjöta och hundarna strosade omkring och njöt även dem av den friska luften!




Efter en långpromenad var hundarna istället för trötta väldigt busiga när vi kom in hihi. Ja de är för sköna! :)



Efter promenad räknade vi lite matte och lagade sedan en jättegod krämig färsrisotto Maria hittade recept på i en av hennes böcker. Ett recept jag skall ta och laga många fler gånger. Supergott. Alltid lika roligt att få nya maträttetips! På kvällen blev det ännu en liten promenad med hundarna och mycket prat. Sedan tittade på vi på sjukhuset och du blir vad du äter, drack te och åt Marias hemmabakta sockerkaka, nam nam! Runt 21.15 tiden begav jag och Ebba begav oss hem till Edsbyn igen. Åh vilken dag det varit :) Direkt jag kom hem ringde jag även mamma som berättade att hon hade försökt få tag i mig hela dagen utan att jag visste det (vi har förmågan att ringa varandra samma dag utan att vi vet om det, är inte det lite knäppt? :)).

Freja var kelsugen på kvällen när vi tittade på tv :).



Nu skall jag krypa ner i sängen och ta och läsa en stund.

Kommentarer
Postat av: mia

Gu vilka otroligt fina och mysiga kort du tog igår :) haha, dom ser ju för härliga ut då dom sitter brevid varann haha, dom e sååå söta! Tummen upp för dessa fina kort!



Hoppas att ni får en bra dag. Nu ska jag och Freja gå samma promenad vi gick igår. Tror att kameran får följa med idag hehe.



Postat av: mia

hahahahhah jag kan inte sluta skratta åt kortet då dom sitter brevid varann, hahah! skrattar så tårarna rinner.. hahahhah!

2009-04-02 @ 08:59:06
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback