Vilket väder, Vilken Fredag!

Men vilket väder och vilken fredag :D Det är inget tvivel om att man kommer att spendera den mesta av tiden ute idag! Elläran blir lite lidande men jag tar ut och pluggar litteraturhistoria istället. Skall ha diskussion med Håkan om den uppgiften på tisdag nästa vecka.

Vaknade och gick ut med Ebba när Simon cyklade till jobbet 06.40 och satt lite vid datorn en stund efter det men jag var så trött idag (vi la oss 23.30 igår och somnade betydligt senare) att jag tog och la mig fram till nu. Det var väldigt skönt men nu måste jag istället direkt börja råplugga. Sitter lite med Elläran så jag får lite gjort nu och går sedan ut med Ebba och solar och pluggar litteraturhistoria. Det lät väl bra? Förövrigt är det redan nu kl 09.17 på morgonen 12 grader ute i skuggan!! Inte klokt vilket väder! Det måste vara sommar :) Och så är det fredag idag hihi. Köpte en flaska rödvin igår. Ville prova något nytt och personalen gav mig lite tips. Tillslut blev det ett ekologiskt vin från Argentina, Cameleon hette det. Bl.a. smak av viol i, lät det inte gott?

Nu blir det ellära, sedan lite frukost och sedan en fredag utomhus! Shohoooooo. Man blir så fruktansvärt glad av fint väder. Extra extra liksom. Simon slutar 15.38 och då får han helg :)



Trevlig fredag allihopa vart ni än befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback