Cykel hittad! :)

Oj vad mycket jag har att skriva om nu men det tänker jag inte göra! Det skulle bli ett tok förlångt inlägg och så skall jag och Simon snart sätta på en film. "Män som hatar kvinnor". Dagen idag har bestått av ett besök hos polisen (de hade hittat min cykel :)), helt otroligt att min cykel var lika fin och hel som när den blev snodd! De berättade att en dam hade sett när några ungdomar (12-13 årsåldern) stod vid cykelstället här utanför med bultsax och klippt av lås (varav en var min cykel) och tog kort på dem! Hon ringde även polis som tillkallades. Fotona som damen tog skickades till kuratorn på en av Trollhättans skolor och kunde pekas ut. Föräldrarna fick tillkallas och så åkte polisen till en av killarnas garage där MIN cykel stod! Hihi. Har man inte tur att denna underbara dam gick där just då och gjorde en sådan god gärning? Det finns verkligen underbara människor och några (dessa ungdomar bl.a.) helt jävla sjuka människor! Jag är iallafall otroligt superglad att få se min älskade cykel igen, som jag förövrigt köpte nu i maj!

Är som sagt tillbaka i Trollhättan nu en sväng. Men imorgon på dan åker jag hem till Ödeborg igen och stannar där till på Söndag. Jobb, jobb och åter jobb :). Sedan är det dags för skolan hihi. Nu film! Godnatt och ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback