en kopp med kaffe

Sitter med en kopp kaffe här bredvid och avnjuter den. Om en liten stund, eller när jag druckit upp skall jag och Simon ta en förmiddagspromenad med Ebba :). Härligt med promenader. Frisk luft och man piggnar verkligen till. Sedan står dagen framför oss och bjuder på tvättande (även idag) och så skall det naturligtvis packas! Vi hoppas att allt i köket blir nedpackat, att vi får rent i ett av förråden och sedan andra småsaker i vardagsrum, toa osv. Det är verkligen mer saker än vad man tror! Men vad roligt det är.

Har också fått en ny tanke med bloggen. Den är rätt enformig men sedan när man blir student läre jag försöka berätta om mina uppleveler om det, hur det är att plugga och leva studentlivet. Måste man leva på nudlar och havregrynsgröt? En sak är iallafall säker. Jag skall försöka baka frukostbröd så gott det går :) Det är ju så himelskt gott! Men hur är det att vara student? Hm..Förhoppningsvis kan man inspirera andra och informera lite hur det är.

Nu är koppen uppdrucken, Simon sitter i soffan och ser på tv och vill att vi skall gå nu så jag får allt pallra mig. Ha en trevlig dag. Nu skall det fås frisk luft här :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha vilket härligt kort på er :) när är de taget? Här dricks det oxå kaffe, tog en paus nu, har packat och fixat idag :) ska även ut å gå me frejs snart.



Ses imorrn!

Postat av: caroline

Snygg bloggdesign :) gjort den själv?



Ha en bra dag!

2009-08-18 @ 11:07:01
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: CLOETTA

KLICKA IN HÄR http://cloettas.blogg.se/2009/august/tavling-tavling-tavling-1.html !

för jag lottar ut ett asaballt hemligt paket!!! vinn det du, genom att delta ;)



(TRYCK F5 OM DU INTE SER MIN SJUKT SNYGGA DESAJN!)

2009-08-19 @ 06:35:25
URL: http://cloettas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Helskön bild ! hehe älskar den! kan man se lyckligare ut tillsammans ? :D

2009-08-22 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback