Packdag

Oj ser nu att klockan redan är över tio. Tiden springer iväg!! Har inget speciellt att berätta mer än att vi packar, packar och åter packar, samt planerar inför flytten :) Det är roligt ,spännande, förväntansfullt och man både längtar men ändå kommer sakna byn. Jag, Simon och hans bror tog även en långpromenad runt Beck på eftermiddagen med Ebba så hon skulle få lite harmoni och frisk luft bland allt kaos i lägenheten just nu. Men hon är duktig och är mest nyfiken på vad vi håller på med :).

Imorgon skall jag klippa mig! På en salong här i byn jag aldrig klippt mig på förrut. Spännande. Vet inte riktigt heller hur jag vill klippas. Vet iallafall att topparna bara skall klippas på håret då jag vill ha långt men det där med luggen.. Hm. Tur jag har lite till att fundera :) skall det vara en lång snelugg eller en kort och bred? Det är frågan och ack så roligt att fundera på. Kul att klippa sig. Bort med slitna hårtoppar och in med nytt!  Imorgon kommer även både datorn och tvn att packas ner. Alla lampor är nere så här är inte mycket ljus mer än från datorn och tvn. Har även en liten bordslampa som är tänd med sådan där mysbelysning. Haha! På något sätt är det lite charmigt att leva i detta flyttkaos. Men det skall bli skönt att få packa upp allt snart i den nya lägenheten i Trollhättan :) Både jag och Simon fick brev från högskolan väst idag om att vi skall registrera oss på hemsidan, så det har vi gjort nu hihi. Åhhhhh vad jag älskar att vi skall börja plugga i höst!

Nej nu lite tv, sedan kvällspromenad med Ebba och efter det, ja då blir det läggdags och se fram emot en ny dag (packdag) :).

Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdagkväll och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback