Sol!!

Åh vilket underbart väder det är! Skall snart cykla med lillebror Rickard upp till en kompis och sedan skall det solas, läsas och bara njuta av den underbart fina lediga dagen! :) Jobbade ett pass igår, kväll, och är nu ledig två dagar till. Heeeelt underbart då vädret är det hihi.

Nej nu blir det tandborstning och sedan följa Rickard till Theodor. Tjingeling. Och jag får ju även passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg!

Ebbas första resa till Edsbyn bara cirka 11 veckor. Nu har damen redan hunnit bli 9 ½ månad :).

Kommentarer
Postat av: Ida

Men åhh vilken söt! Är hon din?

Haha där ser man! Och som du säger, då kanske vi har några kurser ihop! :) Den där co-op utbildningen verkar så himla bra så hade jag läst matte C så hade jag nog sökt den jag också! Verkar som om man har ett himla försprång ut i arbetslivet om man läser den, hur bra som helst ju!

Aha, får ta mig en sväng ut till Överby då kanske, bra anledning att ta sig ut och shoppa lite annat också haha.



Hoppas du får en bra helg i det underbara solskenet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback