dan före dan före dopparedan

2 dagar till jul kvar och det är nedräkning här nu. Snö finns det och snart är granen klädd och fin :) Alla julklappar är klara och vi väntar in julen, sakta! Både mor och far jobbar, och mamma jobbar till imorgon kväll. Hon är ledig på julafton men jobbar både juldagen och annandag jul.

Jag kom som sagt hem i torsdagskväll efter en lång tid ute på vägen. Mycket snö så det gick inte att hålla hastigheterna. 40-50 km/h mellan Uddevalla och Ödeborg. På fredag jobbade jag förmiddag på konsum och på lördag har det blivit lite julstök. Söndagen blev en skön dag med bl.a. långpromenad. Härlga julledighet :) Sitter dock och skall börja plugga marknadsföring nu, en gammal tenta. Vi har ju inget jullov på högskolan men jag har tagit lite ledighet endå eftersom det är jul och man är hemma med familjen. Både mor och far jobbar nu så jag passar på att ändå få lite gjort.


hoppas ni har en alldeles härlig dan före dan före dopparedan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Lotta! Hoppas du har haft en riktigt mysig jul hemma hos dina föräldrar! :)

Kraam!

Postat av: Maria

Jag jobbade på sunnangården på annandagen då jag jobbade mellan 14:30-21:30. Affärn har ju stängt hela julhelgen och när han har öppet har han ju bara öppet mellan 9-18.



Ja de ska bli så kul å se er imorrn :-) Mycke å prata om hihihi! Saknat er så. Kram.

2009-12-28 @ 09:20:47
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback