slappa, sköna lördag

Oj vilken skön lördag. Har precis plöjt igenom tre avsnitt av desperate housewives första säsong. Roligt att titta om den igen, längesedan man såg de första avsnitten, och att slappa en lördag är verkligen superskönt.

Ställde klockan på 8 imorse men drog mig till 9. Gick ut med Ebba på morgonpromenad, åt frukost till nyhetsmorgon och sedan lite plugg och tv-spel. På eftermiddagen tog jag, Simon och Ebba en långpromenad på "andra sidan" Trollhättan där vi inte gått förrut. Vi såg fina gamla hus som rustats upp och var jättefina hus, säkerligen en av Trollhättans äldsta, fina område kanske. Vi gick förbi hemköp innan vi gick hem och efter det satte jag på avsnitten. Tänkte jag nu skulle renskriva lite i marknadsföringen. Tillämpningsuppgift 3 skall in på tisdag samt att vi också har seminariet då. Lite tight om tid har vi men det skall vi fixa :) Ibland är vi liiiite väl i sista minuten, men marknadsföringen har verkligen varit under tidspress! Mycket litteratur på väldigt kort tid. Som tur är har vi helt underbara lärare.

Nej nu skall jag sätta igång och få lite gjort här. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback