Kvällstrött

Ja, det är vad jag är, kvällstrött. Härligt tycker jag att lägga sig i någorlunda tid och stiga upp vid 8-9 snåret på morgonen. Ja det är faktiskt helt underbart :) Usch för att sova bort hela dagen! Blir så stressad då och får dåligt samvete över att ha sovit bort halva dagen. Den vill man ju ta vara på så gott man kan. Tänk att man ändå sover bort en tredjedel av sitt liv? Det låter hiskeligt mycket, men samtidigt är ju sömnen så viktig! Varför måste vi sova så mycket? Räcker det inte med typ inte med fyra timmar eller något liknande? Det skulle jag tycka var perfekt :).

Ikväll har det inte hänt mycket mer än att jag umgåts med mamma vilket förövrigt är jättetrevligt :) Massa prat om allt möjligt och så blir det mycket skratt hihi. Speciellt mycket skratt då hundarna är så roliga! Leker, leker och leker, hur sköna som helst. Nu är det strax läggdags. Skall surfa lite grann och sedan ut med två valpar innan jag lägger mig (de ligger just nu som döda sillar och sover som små söta stockar).

Här kommer lite bilder som jag tidigare lovat.

Ja även Bamse är kvällstrött :).






Ebba stortrivs :) De leker alla så otroligt bra och har verkligen roligt. Brottas, springer, hoppar, drar dragkamp m.m. Ja man kan inte annat än att bara le! hihi.

Godnatt nu alla och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi vilka söta bilder du tagit =) Den längst upp på Bamse var ju bara föööör söt! Ja snart ska man iväg på bokrean, kul kl =) Ha de så bra. Kram från oss.

Postat av: Sofia

Håller med dig! Tycker det är härligt att gå upp vid 8-9 tiden,utnyttja tiden liksom och inte bara sova. Sjukt söta hundar du har!! Vad är det för hundraser?:)

2009-02-24 @ 09:26:25
URL: http://equipajedemano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback