Matteräknandet

..Gick bra ikväll. Satt med repetitionerna och gjorde även ett gammalt prov på algebra. Det känns som att jag faktiskt hunnit bli redo till imorgon :) Dock känner jag mig inte redo med talet som jag också tänkt göra imorgon kväll. Får se under dagen hur det blir med det. Måste packa imorgon också, tre veckor betyder mycker packning och när jag nu tar bilen ner, ja då är typ halva lägenheten nerpackad haha! Man får väl passa på om man ändå har plats, eller hur? Jag menar, det där sällskapsspelet eller den extra klänningen ifall att? Ja sådana "ifall att" kommer alltid med som extra bagage när jag tar bilen. Men tänk om "ifall att" blev av därnere, vad glad man blev att man just tog med det sällskapsspelet eller den klänningen då :)

Nu är jag jättetrött! Sängen ser så inbjudande ut att det faktiskt lutar åt att gå och lägga mig nu. Simon är så snäll  och går ut med Ebba en sista gång innan han går och lägger sig, snälling till sambo jag har!

Nej nu skall jag krypa ner och sova några timmars skönhetssömn för 06.30 piper klockan imorgon och prov stå på schemat.

Coolt foto på Ebba taget av:
Melinda.

Ebba ser helt galen ut haha. Mitt försvar till varför hon ser så galen ut är att hon leker med en annan valp och är så upp i varv och leksjuk! Sköning :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Söt bild på Ebba!

2009-02-20 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback