Ödeborg

Som sag åkte jag hem till Ödeborg i fredags och resan gick jättebra och lungt! Vi stannade i Falun, Hallsberg (hälsade på Lotta potta en snabbis :)), Mariestad och sedan hemma. Kom hem vid 17.00 tiden och hela kvällen blev det till att umgås och prata med familjen. Mamma slutade 21.12 den kvällen så jag, jessica och valparna kvistade in och hämtade hemme. Gick och la oss runt 00 tiden. Valparna sov inne hos mig, och kommer jättebra överens!

På lördag morgon pep klockan 06.00. Jag, mamma och Jessica klev upp och 07.15 åkte vi tre plus valparna ner till Göteborg. Vi åkte först till Sibell och sedan till Sisjön i Mölndal där mammas vännina är butikschef över en zooaffär. Där hittade jag ett vintertäcke till Ebba och en massa tuggben och hundgodis med alger på och som tydligen är bra för tandköttet, tummen upp för det! Köpte även en ny mascara i Mölndal. Eftersom att mamma skulle arbeta kväll den dagen kvistade vi hemåt redan vid 11.30 snåret och var hemma vid 14. Sedan kom snöovädret på kvällen ! shohooo, tyvärr smalt det bort lika fort igen..

Igår var en ren umgåsdag och även faster Madde som bor tre mil öster om Göteborg kom hit och hälsade på under dagen, jättetrevligt! På kvällen tittade vi på film och dunstade i säng runt 23 tiden.

Idag är det måndag och pappa har åkt ner till Kungsbacka för att jobba. Jag steg upp vid 8.40 och har umgåts och varit ute med småvalparna ute på banvallen. De är så roliga att titta på då de leker så bra! Lovar att lägga upp bilder senare på både Ebba, Gucci och Bamse :) Nu kom mormor över och fika står på schemat!

Ha en trevlig dag allihopa, det skall då vi ha kan jag lova :)
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som ni två har det toppenbra där nere =) Roligt med lite bilder sen =) Nu ska vi vila en stund sen på 15-års kalas ikväll. Ha de så bra, vi ses säkert på msn! Kram.

Postat av: Mia

Hihi läste din kommentar på min blogg nu, så jag läre ju svara på den oxå då =) Annas mage var faktiskt inte så stor ännu, men hon e så pass smal, så de enda som synas nu var en kula. Men den blir nog större snart =) Japp jobbade ett kort pass igår, 5 tim och de var jättekul, kände hur mycke jag saknat att jobba där! =)

2009-02-23 @ 16:09:51
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback