På glatt strålande humör!

Åh ännu en morgon man vaknade upp till med solsken på himlen och ett antal plusgrader :) Hade klockan på 8.30 men drog mig i en hel timme! Men skönt var det. Mamma hade nyss kommit hem från att ha lämnat Rickard på skolan och lekt av Bamse med en annan unghund vid namn Bianca. Han ligger här i vardagsrummet helt slut nu. Har nyss käkat god frukost och sitter framför datorn och surfar med en kopp kaffe, superhärligt! Under frukosten tittade jag och mamma efter nya recept och hittade massa smarriga att laga, bl.a pastarätt, baconsallad, efterätt osv. Mums!

Nu skall jag se till att plugga en liten stund, behöver det nu. Tror det lutar åt naturkunskap, men man blir lite sugen att ta upp matteboken istället. Får se, plugga måste jag iallafall göra!

Ne nu har jag druckit upp koppen med kaffe och skall kvista iväg att borsta tänderna, ja jag är så pedandisk med dem! Borstar minst fem min och måste överallt, minsta lilla plats. Därav har jag inte haft tandsten på flera år och hål, jag kan knappt stava till hål, vilket jag är otroligt glad över! Tänderna skall man vara rädd och ta hand om, eller ja hela kroppen skall man vara rädd och ta hand om skulle jag vilja säga :).

Hoppas alla får en trevlig onsdag! Borsta tänderna var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback