Resdag

Sitter nu framför Simons dator då min är nerpackad. Har granskat smhi:s väderprognos nu och det ser hyfsat bra ut. Det snöar tydligen neråt men det verkar avta mitt på dagen. Om det kommit mycket, hoppas plogbilarna varit ute! Jag är alltid nervös innan jag skall köra såhär långt ensam. Det krävs ju ändå rätt mycket av en. Man kan inte byta förare och så är jag själv på att köra och tänka i alla trafiksituationer, men samtidigt är det mysigt att åka långt. Jag kör väldigt lungt, det gör jag alltid, och är mycket noggran med att ha långt avstånd till bilen framför, speciellt nu på vintern. Det skall gå bra, och bra att jag är lite nervös, det gör att man kör ännu bättre!

Nu skall jag kila till köket och äta lite frukost, sedan dricka en kopp kaffe och efter det skall det börjas lasta ut i bilen. Två resväskor, en stor, en kabinväska och sedan två, tre påsar med bl.a. skor i, Ebbas grejer m.m.

Hoppas ni får en trevlig dag och trevlig resa för er som skall göra det! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du får ha det så bra hemma i Ödeborg med familjen! =) Kram från oss.

Postat av: Lotta

Hejhej Lotta! Vilken fin blogg du har, du är duktig ju!/ Hadet bra Kram från Lotta

2009-02-20 @ 11:01:25
Postat av: Anonym

Hejhej, tack för en trevlig blogg :)

Ha en fortsatt bra söndag :)



Kram

2009-02-22 @ 17:32:28
URL: http://modegarderobens.blogg.se/
Postat av: Mia

Hejsan, du har blivit utmanad av mig, kolla in min blogg =) En rolig lista med frågor! Hoppas att du och Ebba har det bra i Ödeborg. Kram.

2009-02-23 @ 10:09:50
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback