Vilken dag! :)

Dagen igår vad jättetrevlig! Jag, Simon och Maria åkte som sagt till Valbo och var där vid 11 på förmiddagen. Även min kära far fyllde 42 år igår, grattis till honom! Ringde när vi körde ner och sjung gratulationsvisan :)

Vi började med att strosa på ikea där vi även käkade lunch i form av jättegod kotlettrad :) Alla fyndade grejer där och vad jag köpte var: Påslakan, fruktskål/prydnadskål, bordslampa och en förvaringsbox att ha på andra "våningen" på vardagsrumsbordet (tips från Maria). Köpte även lampor till bordslampan och en liten leksaksmus till Ebba :P :)



Efter fyndande på ikea gick vi vidare till gallerian där jag hittade en jättefin t-shirt på MQ. Nu fattas bara lite bränna!



På H&M hittade jag lite smått och gott hihi. Ansiktsmasker, halsband och lypsyl. Behövde även ett nytt rutigt block till matte c :) ja talen tar plats!



Efter massa shoppande avslutade vi dagen med en fika på Waynes coffee, nam nam. Kaffe och chokladkaka. Värt att notera är att chokladkakan var så stor att jag och Maria blev mätta på en halv var! Det kallar jag chokladkaka.



Vid 15.15 var vi klara och började åka hem. Vid Kilafors och Bollnäs fanns hur många skyltar som helst med Team Hanna på. haha! Släppte av Maria och sedan åkte vi hem till lägenheten för att packa upp en snabbis. När vi packat upp åkte vi vidare hem till Simons föräldrar och bror (som kom hem i Fredags), där vi var bjudna på middag. Jättegod mat och trevligt umgänge :) Vi satt och pratade hela kvällen, och halvtittade på körslaget i bakgrunden. Simons bror skall nämligen resa jorden runt så många frågor till honom blev det. Vid 23 tiden åkte vi hem trötta och belåtna efter en underbar dag :) Även Ebba hade haft en rolig dag med mycket lek hihi!





Om en stund skall jag, Simon och Ebba hem till Simons föräldrar igen där vi är bjudna på lunch :) Även städdag idag så idag blir det glest med bloggande. Nu står disken på kö.

Trevlig Söndag allihop!



Kommentarer
Postat av: Mia

ja ni gjorde en hel del fynd igår ni med =) passade lampan bra?

Postat av: Melinda

vilken fin t-shirt hörrö! ;D

Kan du skriva ditt mobilnummer till mig så jag kan ringa upp dig? haha jag måste berätta en sak!

2009-02-02 @ 13:11:55
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Mia

Tackar. Jo rå känner mej lite bättre idag, så vi kan plugga matte imorrn. Ska kurera mig idag oxå =) Ha en bra tisdag. Kram från oss.

2009-02-03 @ 08:33:08
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Melinda

Ja förlåt om ja va lite skum igår haha, kunde inte riktigt tänka klart när du va här :)

Men ja, jag ska väl försöka få ihop det här på nåt vis haha fyfan hur allt kunde bli :D



Men mycket kommer ju bero på vad gubben som uttalat sig i tidningen kommer säga till mig i telefon.

Journalisten sa ju att jag / ett gäng hundägare kanske kunde göra en ny artikel och söka sponsorer å sånt. Vi får väl se vad som händer....

2009-02-03 @ 23:12:14
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback