Barack Obama svär ed, idag!

Då var det gjort. USA har nu en mörkhyad president som börjar sin period nu, idag. Roligt för united states :) Tänk att snart är man där! På östkusten, i staden New York. Kan inte annat än att tänka på det varje dag nu. För det börjar faktiskt närma sig. Dessutom skall vi ta nya pass imorgon. Ja då kan man inte annat än att längta lite extra, extra. hihi. I New York fyller Simons mor år, och det är en orsak till resan, så firande skall det bli där! Kul kul kul :) Andra dagen. Dagen då vi även skall åka på en flera timmars guidetur i manhattan. Längtar? OUJA!

Nu är jag även klar med historian och samhällskunskapen, känns otroligt härligt! Men vågar jag säga så riktigt ännu? Jag har lämnat in de sista uppgifterna och såklart kan det tillkomma en liten kompletering, men nästan är ett passande ord då. Har matte c, naturkunskap b och svenska b nu i vår, känns härligt att bara ha tre kurser att fokusera på. Skall snart ta upp matteböckerna och räkna lite ikväll innan läggdags. Matte c, vad säger man mer än att det är intressant men knivigt. tycker visserligen om utmaningar. hoppas kursen går vägen och att mina matteceller håller även för matte c. Har läst kursen innan så det blir repetition. kommer så väl ihåg logaritmer och vad jag höll på med dem, denna gång då skall jag fasiken få klart vad det är!

Nu vill en liten valp vid namn Ebba ut, så tjingeling! När hon vill ut då är det lite bråttom om ni förstår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback