Fredag

Oj idag är det kallt. Graderna måste ha sprunigt ner under natten haha! Idag är det -16 men sol, åh så fint :) Mössa och vantar på nu!

Och det är ju Fredag idag, vad roligt :) Shohoo! Simon slutar 14 och får då helg. När han kommit hem skall jag till skolan en sväng och sedan handla mat till kvällen. Funderar på potatisgratäng och nå kött, är ju så gott och speciellt gott på en fredag!

Nu har jag även kommit på mig att jag borde sköta mina händer bättre! Använda en bra handcreme varje dag (flera gånger om dagen?) och vårda naglarna så ofta som möjligt! Det finns ju inget fräschare än fina händer. Så nu Lotta, skärp dig med detta! Kanske är detta mitt sent påkomna nyårslöfte? Snart kommer ju även den vita pennan till naglarna Maria beställde åt mig i oriflamekatalogen. Någon som har ett bra "ta hand om händerna tips"? Tacksam för alla tips!

Nu skall jag till och plugga, blev en liten surfpaus nu bara :)

Jag vill även önska er en trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback