Hårfönberoende

Har precis tagit en dusch och sitter nu här och låter håret självtorka lite grann. För just lite grann får inte vara länge, vilket har gjort att jag märkt att jag är beroende utav hårfönen. Jag kan inte längre låta mitt hår självtorka och lägga sig hur det vill utan måste blåsa håret för att få en ganska rak struktur på det. haha! Vilken upptäckt. Men sant är det. Jag är hårfönberoende.

Idag är det redan lördag. Har ganska nyss stigit upp och efter fönande av hår så blir det lite frukost. Är hemskans sen med frukosten nu under julledigheten. Har väl förmodlingen att göra med att de andra i familjen knappt äter frukost, och om de äter frukost är det vid lunchtid. Min familj är verkligen inga morgonmänniskor.

Ne nu åter till hårfönandet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback