Måndag eftermiddag

God eftermiddag måndag!

Dagen började med att jag och Ebba gick med upp då Simon skulle cykla iväg till jobbet 05.30. Hon gjorde sina behov ute, sedan så drog vi oss ända till 9 :) Tog en dusch och åt frukost. Sedan tog vi bilen till Viksjöfors för att hälsa på Maria och Freja. Där fikade vi och umgicks och räknade faktiskt massa matte. Eller ja Maria. MatteC är så stor skillnad från A glömde det.. Har ju läst kursen innan men det var ju ett tag sedan. Haha! La ribban högt på ett MVG och skall fortfarande sikta mot det. ett VG räcker alldeles gott det också men jag måste alltid göra 110 procent innan jag nöjer mig :). Då vet jag att jag gjort mitt bästa och var det ett VG så är jag jätteglad för det! Eller ett G eller vad det nu kan vara.

Åkte hem vid 13.30 igen och måtte upp Simon som slutade jobbet 14. Sedan gick vi tre hem till lägenheten. Vi har umgåtts och också gjort pannkakssmet som vi skall steka senare ikväll. Nam nam.

Nu ska jag surfa och slappa lite innan matlagningsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback