Måndag

Nu sitter jag i lägenheten igen efter att ha gjort lite ärenden idag. Det började med att klockan ringde 07.50 och gick då ut med Ebba en sväng :) Knäppte på nyhetsmorgon och låg och drog mig. Kanske in i det längta haha! käkade iallafall frukost och gick sedan till skolan för att skriva ut två arbeten. Dels det jag muntligt skulle tala om idag (kalla kriget som jag satt med igår) och Håkans rapport (jag skall nämligen läsa hans och han min till imorgon då vi har svenska ventilering). Efter att jag var till skolan en sväng var det dags att sopa av bilen som hade en del snö på sig och efter det åkte jag och Ebba till Viksjöfors där Maria var. Hon erbjöd sig att hänga med till veterinären och det är alltsid roligare att ha med någon. Dessutom visste jag inte riktigt vägen hehe. Hon hänge med oss till veterinären där Ebba skulle få sin 12 veckors spruta. Hon märkte inte av någonting, jätteduktig :) Så hon gick och nosa runt där och förstod nog ingenting av vad som hände hihi. Men jag glömde vaccinationsbladet som man läre ha med vid varje vaccination, typiskt mig haha!

Sedan fick Ebba vara hos Maria och Freja ett tag då jag var på skolan och hade muntlig redovisning. Det gick bra! Hade ju all information färsk sedan igår :) När jag var klar på skolan åkte jag till viksjöfors igen och umgicks lite med Maria, sedan skjutsade jag henne till Alfta och jag och Ebba fortsatte till veterinären igen för att få vaccinationsbladet ifyllt. Skönt :) Och nu vid 16.45 tiden var vi hemma igen och Ebba stensover :)

Nu ska jag äta och sedan plugga en stund. ikväll blir det tv med varm choklad :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men klart att jag ställer upp och hjälper till, det var så roligt att passa Ebba idag =) Freja är oxå jättetrött, ligger i soffan och sover nu, jag ska göra henne sällskap med en kopp te och mysa under filten. Ses på onsdag.

Postat av: Melinda

ja jag blev ganska nöjd faktiskt :D ja vad roligt! det ska bli kul å se, hoppas båda är på bushumör ;D gonatt!

2009-01-20 @ 00:45:44
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Mia

Man tackar för kommentaren =) Ja nu luktar det nybakta bullar här oxå hihi. Har nyss tittat klart på filmen jag fick låna, gu så bra den var. Fällde en och annan tår på slutet, gripande film, men väldigt hemsk. Ha en bra kväll du med, så ses vi imorrn. Vilken buss ska vi ta? 15:20 eller 16:55?

2009-01-20 @ 15:19:46
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback