Promenad

Lördag idag. Både jag och Simon sov ut idag, drog oss till halv elva. Oj oj :) Idag har vi tagit en promenad till granngården i det härliga och friska vintervädret men 4 plusgrader, otroligt skönt väder :) Ebba pinnade på nästan hela vägen, var bara en liten bit vi fick hålla henne då hon inte orkade, men annars så. Kul nu när hon börjar gå längre :) På granngården köpte vi nämligen kompostgaller som Ebba får vara i under natten då det finns läckrisk. Får ha det till hon blir rumsren :) Men det är ju förhoppningsvis inte så värst långt kvar. Idag är hon förövrigt 11 veckor, den lilla busen.

Simons föräldrar har även varit hit en snabbis och hälsat på då de hade vägarna förbi. Hon blir så glad när det kommer människor :)

Igår kom
Maria hit. Vi lagade räkpaj (som förövrigt var jättegod) och sedan tittade vi på Let´s Dance. Trevlig underhållning en fredagkväll! Denna säsong tycker jag att det finns många roliga med! Favoriter är Magnus Samuelsson, Leila Bagge och Morgan Alling.

Nej nu skall jag vila lite tror jag eller iallfall slöa vid tvn. Febern har börjat lägga sig, vilket är skönt! Bara snorig näsa haha. Ja så blir det nu.

Åh måste även säga att hjälp vad jag saknar min familj lätt. Denna gången var det extra svårt. Är verkligen familjekär, kan inte hjälpas. Glad att det finns telefon och msn :) Ja både mamma, pappa, syrran, morbror och mormor har faktiskt msn. Välkommen världen idag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja tusen tack för trevligt sällskap igår =) Ska vi plugga matte till veckan, tisdag hos mig? Mysigt med promenad, och vad duktig Ebba var =) Vi tog oxå en långpromenad imorse, så härligt väder. Sen har jag storstädat =) Vilken tur att din feber har släppt, du ska se att näsan blir bra snart oxå. Ha en mysig lördagkväll. Själv ska jag se körslaget och dricka en stor kopp te (de där goda som jag köpte igår:-) ) och sen blir det filmen "get smart" Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback