Snöigt värre

Nu är det redan söndag. Helgen har gått hyperfort! Sitter nu framför datorn med den hederliga koppen kaffe och har redan varit ute två gånger i snövädret. Haha det roliga nu är att de inte hunnit ploga här utanför och snön är högre än Ebba! haha. Jag får gå spår som hon kan hoppa i bakom :) Sedan måste hon bajsa där det är gärs (och nu vet hon vart), och hon måste då bestiga ett antal dm snö för att komma dit. Det ser så roligt ut! Men hon klarar det :)

Idag skall vi försöka ta oss hem till Simons föräldrar på lillbo. Jag hoppas de hunnit ploga på vår parkering. Där blir vi bjudna på lunch och så skall jag ta med en påse kanelbullar som jag bakade igår. Vår frys är nämligen inte den största! Annars händer det inte så mycket idag. Att vara ute längre stunder har vi redan strukit. En skön inneslapparsöndag helt enkelt :)

Nu blir det surfning och läsa bloggar!
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha ja jag förstår att lilla Ebba försvinner i snön, det gör även Freja =) Är 3-4 dm nysnö ju =) Blir även en myssöndag inomhus för oss oxå. Ha de så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback