Söndag

söndag eftermiddag nu och vad har hänt i Edsbyn idag? Ja jag och Simon steg upp vid tiotiden och sedan tog jag en dusch och för ovanlighetens skull åt jag bara en banan och ett päron till frukost vilket kändes nyttigt. Pratat med mamma en sväng och vid 12 tog jag, Simon och Ebba en promenad hem till hans föräldrar och umgicks åt lunch och fikade, trevligt! Bjöds på skinkstek med potatis, ädelostsås och sallad + vitlöksmarinerade morötter. Nam nam :)

I eftermiddag har jag skurat ur toan, Simon dammsugit och ikväll blir det plugg. På tisdag skall rapporten vara klar och skickas över till en annan komvuxelev för på fredag skall vi ha ventilering. Ja så ser dagen ut idag. En mysig och trevlig söndag :)

nu skall jag röja lite här i lägenheten. Ha en trevlig söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det var god mat hos pappa och Monica, hade gjort biffar, potatis, kantarellsås och sallad och så annanas paj till efterrätt, är så mätt nu så jag mår illa, haha! Mysigt med promenad, o ja tur de inte var kalla vindar, men fy vad tråkigt att det är töväder. 10 tiden på tisdag blir skitbra, ni är så välkomna då, vi går ut på parkeringen och möter er vid 10. Ha en mysig söndag. Kram från oss.

Postat av: Felicia

Fin blogg du har! :)

2009-01-11 @ 19:45:11
URL: http://flishas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha, neej (kunde inte låta bli att fnissa lite). Bergakungen heter vår klass, jag går på JohnBauer gymnasiet :)

2009-01-11 @ 21:28:55
URL: http://flishas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback