Firandet i uddevalla



Ganska precis vaknat efter några timmar skönhetssömn :) Kom hem 04 inatt, var chaufför som sagt och kvällen var helt galet bra! Kom till Hanna (min gamla klasskamrat) vid 19.00, sedan bjöds det på trerätters a la Skoglycke. Hennes tre år äldre bror var också med i festen med några vänner. Till förrät blev det grönsaker och skinka med pinjenötter, mums! och till huvudrätt blev det lamm med klygtpotatis och rödvinssås. Efterrätten efteråt var det godaste jag ätit! Någon glass med philadelphiaost i och digestivekex i botten och uppe på. Nam nam:) Sedan började festen med dans och umgänge! Träffade flera som man inte sett på jättelänge vilket var otroligt roligt! Det var som jag trodde, det var en lika rolig fest med som utan alkohol. Jag stod på dansgolvet och shaka loss, tror det t.o.m var bättre i nyktert tillstånd (inget vingel) haha! Vid 03 drog vi oss, skjutsade hem två stycken till lane och sedan hem. Både mamma och pappa var vakna när vi kom hem, men slocknade fort efter att vi kom hem. Även Ebba somnade som en stock i sin lilla bädd när vi kom hem.

Nu börjar magen kurra, dags för frukost!

Här kommer lite bilder från nyårsfirandet.




Chao!

Kommentarer
Postat av: Mia

Verkar som ni haft en jättetrevlig nyårsafton =) Vilken god mat ni fick. Ha de så bra vännen, vi ses snart. Hälsa tillbaks. Kram från oss.

Postat av: Mia

Ja den var en riktig mysfredag =) Ha en bra helg och pussa lilla Ebba från oss. Vi ses snart.

2009-01-03 @ 11:21:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback