Söndagsmorgon

Söndag morgon/förmiddag. Jag och Simon sitter vid varsin dator med varsin kopp kaffe :) På förmiddagen blir det lite pluggande och vid 12 tiden tar jag, Simon och Ebba en promenad till lillbo hem till hans föräldrar där vi är bjudna på lunch. Lax och pressad potatis skulle det bjudas på :) Mums! Trevligt att varje söndag gå bort dit och hälsa på och äta gott!

Vi vaknade rätt tidigt idag, härligt! Jag vaknade 07.45 av att jag tyckte jag sovit länge och gick ut med Ebba som inte läckt på flera nätter nu. Duktig :) Efter det drog vi oss till 08.30 och gick sedan upp och åt frukost och nu sitter vi här. hehe ja, en riktigt härlig start på söndagen.

På måndag ska jag till veterinären med Ebba då hon skall få sin 12 veckors vaccination.
Maria är snäll och hänger med :) Sedan på eftermiddagen har jag en muntlig redovisning av Berlinmuren, och jag har ännu bara skrivit tre meningar. Det blir definitivt pluggande idag! Jag har aldrig varit ute sådär i sista minuten. haha! Usch gillar inte det men detta är sista uppgiften i historian (kalla kriget).

Här kommer lite bilder på Ebba från jag kom hem med henne (8 veckor) till idag (12 veckor).



Kommentarer
Postat av: Mia

vilka otroligt söta bilder de är på ebba =) ha en bra söndag och plugga på =) ses imorrn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback