Åskoväder!

Ja det var precis vad det var imorse. När mamma klev upp för att så småningom cykla till jobbet öste regnet ner och dessutom åskade det rätt rejält. Rickard som är 7 år är livrädd och fick komma in till mig och sova i extrasängen när mamma hade gått upp och jag erbjöd mig även att skjutsa in henne. Usch om hon hade cyklat in. Hade iblivit jätteblöt stackarn!

Nu är det över och Rickard är lugn :) Ingen av hundarna är åskrädda vilket är jättebra! Sitter nu med min kopp kaffe och surfar lite, tänker på högskolor och lägenheter och skall strax till och ringa Simon som förövrigt kommer hit om två dagar. Kul kul kul!

Nu tandborstning sedan ringa Simon! Tjingeling. Har jag sagt att jag älskar honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback