Bakväder!

Tänkte blogga igår kväll efter jobbet men vad tror ni hände mitt i då? Jo strömmen gick! Haha. Datorn fungerade ju såklart då jag har laptop men inte internet. Strömmen var borta ungefär 1 ½ timma tror jag om inte lite mer. Så jag tänkte blogga om helgen senare istället. Den har bestått av jobb och ett besök till högskolan. dessutom var jag och Simon och kikade lite på fallens dagar i fredags efter högskolebesöket.

Nu skall jag klä om, åka in till Färgelanda och handla. Sedan skall det bakas i detta regnväder! Mormor kommer över och bröd skall det bakas idag. Vill hitta minst tre favoriter att kunna baka i lägenheten :) Låter det inte bra? Både ekonomiskt, godare och man vet vad för grejer man har i. Superbra med andra ord.

Nej nu klä om var det och sedan handla lite inför bakningen. Hoppas ni också får en riktigt trevlig söndag!

Grebbestad när vi var där för en vecka sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback