söndag och blogginlägg

Det är söndag eftermiddag/kväll och dagen idag har spenderats i Uddevalla/Torp. Jag, mamma, Rickard och mormor tog en sväng dit idag och kikade lite grann. Jag hittade mig ett turkost linne på GinaTricot och hårsnoddar men när Simon kommer ner lär det blir mer shopping! Behöver lite linnen och andra överdelar. Härligt med sommar nu då man klär sig i klänningar, kjolar/shorts och tunna sandaler :) Är väldigt dålig på att blogga men det har varit alldeles för varmt och fint väder för det i veckan :) Dessutom är det mycket jobb om veckorna. Jobbade onsd-lörd denna vecka och nästa vecka blir månd, onsd, torsd och lörd. Veckan därpå jobbar jag månd-lörd så jobb det har jag och det är alldeles underbart :)

Ikväll blir en lugn dag, är trött efter en halv dag ute på torp. Träffade även på Bransta City Släckers där som spelade ute på parkeringen och vilka sköna brandmän må jag säga :) Haha humor har de också! Kul. Läre ringa vårdcentralen imorn. vill titta upp mitt järnvärde så att jag kan få någon typ av järntablett eller liknande så att det kommer på normal nivå. Jag hoppas på och inbillar mig att jag kan bli piggare! Hoppas hoppas. Enkelt om man bara behöver käka några järntabletter eller liknande.

På torsdag kommer även Simon ner och det hat man längtat till! :) Dessutom är det Grebbestadskarnevalen till helgen så det kan ju inte bli bättre!

Tjingeling. Ha en trevlig söndag. Vad är det med mig och söndagar och blogginlägg?

Simon och jag på Blyssfestivalen 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback