Trollis

Eller Trollhättan som det heter. Vi har precis gjort oss iordning för att så snart bege oss dit en sväng bara för att... vi ville och hade lust att ut och göra någonting :) Jag, simon och så får Rickard hänga med på en liten tripp.

Igår åkte som sagt jag, Simon, Jessica, Nicklas och Hampus till Grebbestad. vi åkte vid 19 och kom fram 20.30. Jag hade jobbat hela dagen och det var sådant där envetet hällregn men när jag slutade klockan 16.00 hade även regnet börjat lägga av och solsken kom till och med fram emellan molnen och framme i Grebbestad var det sol! :) Perfekt väder hade vi trots att det såg regningt ut på morgonen hihi. Lägger upp bilder ikväll från igår för nu skall vi åka till Trollhättan.

Höres ikväll!

Några av alla bilder från igår.

Nicklas, jag och Hampus. Precis framme i Grebbestad :-)


Simon i bilen.


Hampus, Nicklas, Simon och Jesssssica!



Mer bilder kommer ikväll. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback