Visning

Skall ut och mysa med simon framför tvn nu men vill uppdatera bloggen lite grann först. Har jobbat både måndag, tisdag och idag och skall även jobba torsdag, fredag och lördag. Igår var jag, Simon, mor, Jessica och Rickard en sväng på torp och handlade lite grann. Mamma hittade kläder och även jag och Simon. Jag köpte en tunnt stickad korallfärgad klänning och en fin top med lite snirklar på pondus. Simon köpte boxer och en t-shirt! :) Idag var jag och Simon på visning i Trollhättan på studentlägenheterna och vi föll för allihop! Åh vad det stank nybyggt och vi kommer flytta in i en helt ny lägenhet där ingen annan tassat runt innan oss. Vi har bestämt oss för en tvåa på 43,5 kvm. Alldeles lagom. Vi kom fram till att det är superviktigt att kunna ha sitt space och kunna stänga in sig eller kunna ta hem kompisar om man vill utan att störa den andre. Hur fint som helst verkligen. En lägenhet som jag verkligen inte kunnat föreställa mig men som vi nu skall flytta in i. Bättre studentboende får vi nog leta efter. Och vi är så glada :)

Nu skall vi ut och se på tv. Tjingleing. Hoppas ni har en trevlig onsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad kul att ni hittat en lägenhet! Vilken typ vart det? Kul kul :) Ja men självklart kan vi ses då ni kommer upp i augusti. När blir det, vilket datum? Måste kolla om jag är ledig.



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback