Sommar med marabou

Har ni smakat på Marabous nya choklad sommar? Den är iallafall svingod enligt mig! Frågar man min mor får man höra något helt annat men jag måste säga det: Den är redan min favorit! Absolut somrig och sommarfräsch och absolut jättegod :)

Nu är det dags att ta ut hundarna på en liten förmiddagspromenad (mamma var ut med dem innan jobbet) och sedan blir det frukost. Efter det hoppas jag på att luften har värmts upp lite för idag vill jag sola! Annars är det härligt att sitta ute och läsa också, så ute blir det i vilket fall idag. Härliga väder och snart är det även midsommar. Man kan ju inte njuta mer än vad man redan gör! Njut ni också av veckan vettja :)



Ha en jättetrevlig sommartisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback