Söndag igen :)

Ja söndagar har nog absolut blivit min traditionella bloggdag. Kanske för att de är så härliga dagar? Ioförsig har alla dagar sin egen charm som man tycker om! Idag vaknade jag och även resten av familjen extra sent, eller så tog vi en extra sovmorgon vilket var skönt då man kom underfull med att det är söndag idag. Imorgon står klockan på 06.30 istället eftersom jag och Ebba då skall åka upp till Edsbyn och hälsa på i en vecka under min långledighet från jobbet. Idag skall det packas lite grann, Ebba måste badas (skiten haha) och jag, mamma, pappa och Rickard skall till torp en sväng.

Sitter med morgonkaffet nu och surfar lite grann innan jag skall ta tag i antingen packningen eller att bada Ebba. Lutar åt att bada Ebba först. Nu åter till det som skall göras idag! Ha en trevlig dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback