Sunshine

Idag är det strålande sol ute och har varit ute större delen av eftermiddagen. Superhärligt! :) Har nu gått in för att läsa en stund och snart skall vi börja med maten som kommer bli grillat idag. Mums! Har verkligen kommit in med det där att läsa böcker. Det tar ett tag att läsa ut en bok men jag har aldrig varit en "läsa-bok-fantast". Det har liksom blivit mer och mer nu under våren, vilket är roligt :) Avstressande och härligt att sätta sig på en mysig plats och läsa och drömma sig in i boken! Så fort jag läst ut min "faktabok" så skall jag läsa en roman eller vad man säger (inte så inne i bokvärlden). Spännande och längtar till nästa bok även om den jag läser nu är väldigt intressant :) 

Nej nu blir det lästime innan matlagning! Ha en fortsatt trevlig söndag, vilket vi skall ha hihi! Njut av söndagen!

Lite bilder från Peace&Love 2008. Vilken festival! :)Favoritband då var The Hives och Håkan Hellström!









Kommentarer
Postat av: Mia

Fyyy vad orättvist, att ni har sol. Här har det regnat enda sen igår morse. Slutar aldrig. Skittråkigt väder. Just nu ligger freja brevid mig i soffan under sin filt och sover :)



Hoppas ni haft en bra dag och att veckan blir bra.



Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback