Torsdag och regn

Ja det är redan torsdag idag, och jag har svårt att hålla reda på dagarna haha! Ja de går så fort. Idag är det tvättdag mellan 11-16 och har hela 6 maskiner att tvätta. Kan säga att tvättrummet är smäckfullt med kläder + två maskiner i torktumlaren! Härligt är det iallafall att få all tvätt ren och fin :) Resterande av dagen blir det en ren umgåsdag i lägenheten. Det regnar ute så nu är det ytterligt att passa på att göra massa aktiviteter inomhus såsom tv-spel, film och bara umgås! Kanske skall vi t.o.m. vara lite duktiga och laga mat? Återstår att se! Simon kommer iallafall hem om cirka en timma. Haha och en liten rolig sak. Han försov sig imorse till min klocka ringde 07.50. Han börjar egentligen runt 06 tiden och klädde bara på sig och stack iväg direkt. Ja jag hoppas det gick bra iallafall :)

På lördag skall jag jobba kväll. De ringde och frågade mig i förrgår om jag kunde jobba mellan 16.00-21.12  och självklart tackar jag inte nej. Eftersom jag var i Edsbyn frågade jag lite snällt om det fanns någon annan som kunde jobba men jag ville helst tacka ja och jobba då, så det skall jag göra :).

Nu är det strax dags att springa ner till tvätten igen och då är de två sista maskinerna klara och det är bara torkning kvar + en maskin som skall torktumlas. Tänker käka lite och sedan läsa lite.



 

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men lotta det är ju hur kul som helst, du har ju nya inlägg varje dag! typ.

Postat av: Charlotta

Men lotta, vad var det för fråga? Hur trivs vi i Götet? haha Världensbästa, kan du få nåt annat svar.

Jag älskar badrummet mest av allt!

2009-06-12 @ 06:21:46
URL: http://corbata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback