Trollhättan

Jag undrar om det blir Trollhättan i höst? Har många funderingar och hoppas att både jag och Simon kommer in på skolan där! :) Jag hoppas även att Maria som sökt sjuksköterskeutbildning kommer in där hihi eller på någon av de andra skolor hon sökt. Det är spännande att inte veta men samtidigt vill man veta.. HELST NU! För man är så ivrig att veta vad som händer i höst. Kommer vi in eller inte? Idag har jag ställt upp mig på intresseanmälan hos Eidar.se som verkar ha ett stort utbud av både lägenheter och studentlägenheter runt om i Trollhättan. Väldigt bra bostadssida enligt mig! Har tittat in en lägenhet på stavre/dannebacken och studenlägenheter på mjölnergatan (tror jag den hette) och föll för båda två trots olikheterna. Den ena ligger utanför stan, tydligen i ett lungt område nära idrottsplatser och den andra i ett höghus precis bredvid högskolan och stan och har "storväg" precis intill. Man är inte annat är pirrig och har masa positiva känslor inför det eventuella studentlivet i höst. Det kan även inte bli bättre att ens sambo också vill plugga och man får därmed en pluggkamrat hemma om man har hemmastudiedagar :) Kul att båda kanske kommer att leva studnentliv från och med i höst och tre år framåt, kanske två år till för min del. Har lite mer planer än att bara läsa på Högskolan väst. Får se hur det blir med det!

Nej nu åter till tisdagen och dess aktiviteter!

Kommentarer
Postat av: charlotta

Hej Lotta! Spännande för er skull! Hoppas det blir som ni önskar...men planerna med Gbg då? :P

Det hejjar jag på.

Kram!

2009-06-16 @ 19:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback