Boken jag läser

Jag måste citera lite i boken jag läser av Eva Rusz.

Boken kommer i princip att handla om:
• Du kan ändra på din uppfattning om dig själv, om du har de rätta redskapen.
•Bra insikt om dina tidigare misstag betyder växande hälsa!
•Det är aldrig för sent att lösa upp ett problem.
•Det är aldrig för sent att bryta gammalt tankemönster, du kan ändra på det på nästan samma sätt som du ändrar en dålig vana.
•Se hot som utmaningar, så kommer du att få glädjen att komma närmare det du önskar och vill!

Jag ser denna bok som ett nytt sätt att tänka om en själv, om tips för nu och i framtiden och man kan säkerligen lära mycket av denna bok. Att aldrig ge upp hur brant uppförsbacke det än är för när du väl nåt toppen på backen flyter det sedan på och känns lättare. Att tänka gott om sig själv och faktiskt säga att man är duktig ibland, eller t.o.m rätt ofta!


Kommentarer
Postat av: mia

Alldeles rätt! Så kloka ord. Värd att tänka på. Man ska berömma sig själv då och då men de är ju såååå svårt! Måste läsa den där boken jag med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback