Bollnäs

Ja det är precis vart jag, Simon, Maria och Ebba varit idag på förmiddagen och även en bit in på eftermiddagen. Men dagen började med att klockan pep 06.50 för 08.05-09 var det mattelektion på skolan. Jag och Maria var där och räknade lite. Maria gjorde även prov som hon klarade. Grattis till dig! :) Efter lite matteräknande gick vi upp till min och Simons lägenhet och hämtade Simon och Ebba som skulle hänga med till Bollnäs. I Bollnäs strosade vi runt, jag köpte en duk på dollarstore och Simon köpte lite smått och gott. Maria fyndade grejer på lindex. En riktigt trevlig dag i Bollnäs med strålande väder. Simon tog bussen hem tidigare eftersom vi tjejer inte ville stressa. Runt 12.50 åkte jag, Maria och Ebba hemåt igen, och stannade i Viksjöfors hela eftermiddagen och var med Maria och Freja. Jag färgade håret på Maria (gyllenbrun som hon passade jättebra i, och då menar jag verkligen jättebra!), handlade och blev bjuden på en supergod tonfisksallad med rostat bröd till, pratade och försökte oss på matten men som vi la åt sidan då det var alldeles för krångligt just då. Haha! När jag och Ebba kom hem till lägenheten igen efter sextiden har det blivit en del mattepluggande, och även tvmys :) Nu slutar snart Simon, shohoooo! Längtar som tusan till han kommer hem,  vi har så roligt tillsammans.

Nej nu lite läsande i min spännande bok - "bli en vinnare med kognitiv coaching" av Eva Rösz.

Kommentarer
Postat av: mia

Ja tusen tack för en supertrevlig dag igår å för att du färgade mitt hår =) Är så nöjd! Hihi.



Tänk vad Freja var trött igårkväll, låg och slöade och sov i soffan hela kvällen haha!



Ha en trevlig helg nu och ha det så kul på bandyfinalen imorrn, räknar med en uppdatering i bloggen sen med bilder hihi. En annan sitter hemma i soffan och hejar fram Edsbyn till ett sm-guld igen =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback