Ebba fem månader + våffeldagen

Ja idag är det en speciell dag kan man säga, nämligen våffeldagen! Men tyvärr skall varken jag eller Simon göra våfflor idag, men de kanske bjuds på våfflor på hans jobb det vet jag inte :) Istället för våfflor skall vi göra pannkakor imorgon, smet som smet haha. Men självklart skall vi göra våfflor någon annan dag istället för det är ju så himmelskt gott!

Idag är det också en annan dag, jo Ebba blir nämligen 5 månader :). Inte för att det är jämt eller så men jag räknar månadsvis på henne. På en månad har hon hunnit utvecklas mycket! Tänkte jag skulle lägga ut bilder från när jag hämtade henne fram till idag. Jag tycker det var nyss jag hämtade henne och nu har hon redan hunnit bli rumsren, helt!


Här är hon 8 veckor :). Rund och go hihi.


Ca 10 veckor, och bästis med Bamse.


Ca 13 veckor, och får ha ett eget "sovrum" med väggar, för att koncentrera pinkytan.


Ca 14 veckor, och sprallig :)


Taget idag, fem månader :) Ung dam som lär sig nya saker hela tiden! Hon är jätteduktig och underbar.

Ja man kan inte annat än att säga att hon kommit djupt in i våra hjärtan nu. Det känns tomt bara en dag utan henne. Och hon har en sådan personlighet :). Liten men tuff skulle man kunna säga! Som mormor tycker, en riktig lantis hihi.
Idag förmiddag tog vi oss också en långpromenad i det fina vädret och självklart fick kameran hänga med även idag. Här är lite smakprov av alla 51 bilder jag knäppt. Haha vilken papparazzi jag är. Stackars Ebba :P




Ne nu är det dags för mig att skärpa mig igen och plugga hela dagen! Hoppas ni får en trevlig onsdag. Det skall jag ha med näsan i böckerna. Är också mattelektion ikväll på skolan, härligt :).

Kommentarer
Postat av: mia

Vilka otroligt mysiga och fina kort du tagit på Ebba =) Det sista var jättefint, det skulle du ha en förstoring på!



Ses imorrn, och tusen tack för att du ställer upp och hjälper mig så mycket som du gör, du är en sådan snäll vän. Är glad att jag fann dig som vän! Kram från oss i Vichan.

Postat av: Carro

Men hon är ju så söt! :)

2009-03-27 @ 14:03:56
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback