God förmiddag

Tisdag idag och jag vaknade på ett sådant där extra extra bra humör, vet egentligen inte varför :) Kanske för att ens tankar är så positiva och jag längtar efter att få följa mina mål jag gärna vill i livet. Mitt mål som nu är att jobba efter komvuxstudierna och sedan plugga på universitet/högskola, ja man kan inte annat än att vara glad!

När jag vaknade vid 8.30 drog jag mig en hel timma och myste med Ebba och Gucci som även de drog sig så länge jag gjorde det. Sedan tog vi tre en liten promenad. Tänkte gå en bit ut på lelången så de små busfröna fick springa av sig men där stod en "läskig kommungubbe" som Gucci inte vågade sig förbi. Istället gick vi ner på tomten och de snosade runt på gräsmattan. Längre runda nästa gång!

Efter frisk luft började jag torka av bordet, diskbänken och spisen och damsög även nederväningen. Vet inte vad för ryck jag fick men med P3 i öronen var städningen hur kul som helst! Mamma kom hem från stan (varit på någon hälsokoll som jobbet bjöd på) och vi käkade sedan frukost tillsammans runt 11. Hälsokollen hade gått jättebra, jag själv vill på en sådan hihi. Alltid roligt att titta vilka värden man har.

Nu tänkte jag plugga ett tag medan mamma sover lite middag (hon skall iväg och jobba 14.00-21-12) för vid 12.30 tänkte vi ut på en längre runda med alla tre hundar. Trevligt serrö! Nu till Ernest Hemingway. Tänk att jag pluggar så segt när jag är hemma och hälsar på. Inte sant. Men jag pluggar ikapp i Edsbyn igen! Är man hemma och hälsar på så är man, så det så.

Och vet ni förresten? Ikväll börjar Desperate Housewices igen, hihi. Jag längtar till 21.00!
Ha en trevlig tisdag alla människor!
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar in och önskar en forts trevlig vecka hemma med familjen! Vi ses till veckan, då vi ska göra bollnäs osäkert.. mohahahhaha =)



Kram från oss.

Postat av: Mia

haha ja kommungubbar är rätt läskiga, håller med dig Gucci haha!

2009-03-10 @ 14:38:26
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja de är så typiskt att inte 3 operationer ska hjälpa, men det är ju bara att fortsätta att äta medecinen och så får vi se vad dom säger om 1 år igen.



Hihi, ja vi saknar er oxå nu ska ni veta. Freja saknar nog dig mest och sen ebba haha.



Japp den 19 mars ska jag på mötet på arbetsförmedlingen kl 10. Sen så ska vi göra bollnäs osäkert mohahahhahah! =)



Här har det varit slask väder men idag har det snöat som bara den och ute nu faller det stora snöflingor alldeles tätt, man skulle kunna tro att det är jul snart :( så less på detta väder nu och denna vinter, vill ha VÅR!!!!! Vi var ut på en promenad nu, men de var inte så trevligt att få snö i ansiktet.



Ha en trevlig vecka ni med.



Kram från två snögubbar i Hälsingland där renarna strövar fritt hahahahhahah....

2009-03-10 @ 18:04:56
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback